8 grudnia, Katowice
Feedback - jak udzielać informacji zwrotnych
W jaki sposób właściwie mówić ludziom o błędach w ich działaniu, tak aby zmotywowani zabrali się do pracy nad sobą?
Feedback to informacja zwrotna, którą dajesz drugiej osobie w celu jej rozwoju, zwiększenia motywacji lub na temat tego, co ma poprawić w swoim zachowaniu czy w sposobie realizacji konkretnego zadania.
Zdarza się, że gdy chcemy komuś powiedzieć co może poprawić w swoim postępowaniu, nie do końca uzyskujemy pożądany efekt. Pojawiają się różnorodne emocje jak zaskoczenie, frustracja, niezadowolenie i opór.
Jak więc udzielać feedbacku tak, aby osoba która go od nas otrzymuje czuła się dobrze i jednocześnie miała dużo motywacji, aby jeszcze polepszyć swoje działanie?
Program:
1. Znaczenie feedbacku w kreowaniu zdrowych relacji interpersonalnych i doskonaleniu wyników
2. Struktura kanapkowa w udzialaniu informacji zwrotnych
3. Sposoby przekazywania informacji zwrotnej (Roland i Frances Bee)
4. Udzielanie feedbacku w oparciu o formułę 2+2
5. Techniki: UF i FUKO
6. Jednominutowe pochwały i jednominutowe nagany (K. Blanchard i S. Johnson)
7. Zagrożenia i trudne sytuacje podczas udzielania informacji zwrotnych.
Metody pracy:
Ćwiczenia, przykłady dobrych praktyk, film szkoleniowy, prezentacja multimedialna.
Miejsca i terminy realizacji: 8 grudnia 2015 r. - Katowice
Cena 599 zł zawiera:
- uczestnictwo w szkoleniu zakończonym certyfikatem
- przerwy kawowe ze słodkim poczęstunkiem oraz lunch
- materały szkoleniowe
- konsultacje z trenerem.