Wyszukiwarka

Rekrutacja i selekcja pracowników

Warszataty w Katowicach, 21 grudnia

Zostań skutecznym rekruterem i poznaj 101 sposobów na efektywne pozyskiwanie i selekcję kandydatów.

 

Jeśli chcesz wiedzieć jak zatrudniać najlepszych, to szkolenie jest dla Ciebie!

Profesjonalnie realizowany program naboru pracownika zwiększa efektywność i pomaga wyeliminować najczęściej popełniane błędy przy rekrutacji i selekcji. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego zaplanowania i przeprowadzenia procesu naboru pracownika od momentu stworzenia profilu kandydata poprzez wybór narzędzi selekcji, przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych do decyzji o wyborze i zatrudnieniu jednego z kandydatów.

Korzyści dla Ciebie i Twojej organizacji:

Program:

  1. Procesowe podejście do rekrutacji – od potrzeby zatrudnienia do przyjęcia pracownika
  2. Tworzenie profilu idealnego kandydata
  3. Źródła pozyskiwania kandydatów
  4. Metody rekrutacji i selekcji
  5. Przygotowywanie ofert pracy kreujących pozytywny wizerunek firmy na rynku pracy
  6. Prowadzenie naboru w formie direct search / headhunting
  7. Zlecanie przeprowadzenia procesu rekrutacji podmiotowi zewnętrznemu
  8. Szczegółowa analiza aplikacji kandydatów
  9. Właściwe przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej:

   10. Narzędzia i metody weryfikujące umiejętności, kompetencje i potencjał kandydatów

  11. Zakończenie rekrutacji

Metody i techniki pracy: ćwiczenia, testy, studia przypadków, przykłady dobrych praktyk, gry, prezentacja multimedialna, film szkoleniowy.

Termin i miejsce realizacji: 21 grudnia 2015 r., Katowice


 Koszt: 499 zł

 Cena zawiera: