Wyszukiwarka

Feedback - najlepsze techniki i narzędzia

Szkolenie "in-company", termin do uzgodnienia

 

W jaki sposób właściwie mówić ludziom o błędach w ich działaniu, tak aby zmotywowani zabrali się do pracy nad sobą?

Feedback to informacja zwrotna, którą dajesz drugiej osobie w celu jej rozwoju, zwiększenia motywacji lub na temat tego, co ma poprawić w swoim zachowaniu czy w sposobie realizacji konkretnego zadania.
Zdarza się, że gdy chcemy komuś powiedzieć co może poprawić w swoim postępowaniu, nie do końca uzyskujemy pożądany efekt. Pojawiają się różnorodne emocje jak zaskoczenie, frustracja, niezadowolenie i opór.
Jak więc udzielać feedbacku tak, aby osoba która go od nas otrzymuje czuła się dobrze i jednocześnie miała dużo motywacji, aby jeszcze polepszyć swoje działanie?

 

Program:

1. Znaczenie feedbacku w kreowaniu zdrowych relacji interpersonalnych i doskonaleniu wyników.
2. Struktura kanapkowa w udzialaniu informacji zwrotnych.
3. Sposoby przekazywania informacji zwrotnej (Roland i Frances Bee).
4. Udzielanie feedbacku w oparciu o formułę 2+2.
5. Techniki: UF i FUKO, STAR.
6. Jednominutowe pochwały i jednominutowe nagany (K. Blanchard i S. Johnson).
7. Zagrożenia i trudne sytuacje podczas udzielania informacji zwrotnych.

 

Metody pracy:

Ćwiczenia, zadania zespołowe, przykłady dobrych praktyk, film szkoleniowy, prezentacja multimedialna, konsultacje z trenerem.

 

Cena już od 2999 zł netto za realizację pełnego programu w trakcie jednego dnia szkoleniowego dla grupy do 18 osób.